FREUER FREI

Hej!

Jag har haft en sån otroligt rolig och fullspäckad helg så det har inte alls funnits tid för bloggen, men det vet jag att ni förstår. Jag har haft Elin och Malin här och båda två är mina barndomsvänner, helt underbara tjejer! Fast Elin har jag skrivit om förr - inte konstigt när vi har varit bästa vänner sedan tvåan (dvs snart i tio år, hihi).

Just nu sitter jag här och dricker lite kaffe samt lyssnar på Rammstein. Har tvättat nu på morgonen och bjudit mina vänner på en brakfrukost innan dem begav sig mot sitt tåg. Skrev även färdigt ett skolarbete nu på morgonen och nu känner jag mig nöjd. Resten av dagen kommer dock att bestå av mer plugg och lite städning, men det ser jag fram emot. Jag älskar känslan när man är klar med allt jobbigt, för då känns allting så jävla skönt! Haha :)

Jag sökte föresten nyss fotopass till Rammstein, det kan man nog drömma om iofs.. Haha!

Och föresten, frågestunden som jag la upp för en stund sedan - svaren kommer när jag anser att jag har fått nog med frågor att svara på. Känns lite tunnt nu tycker jag, haha.

Så ställ en massa pinsamma frågor i min frågestund här!




Till Lindemann är sådär snuskig, porrig och äcklig så att han blir sexig. Helt insane!

picsource

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

alltså jag vet inte om till... richard dessutom :o HAN är het!

2009-11-22 @ 15:06:02
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: deb

sv: ska vänta tills folk runt omkring mig är lika seriös som jag när det kommer till förhållanden. tar nog 10 år minst. väntar hellre 10 år på någon som är rätt än att bli dumpad 3 gånger till

2009-11-22 @ 20:07:28
URL: http://debm.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: jaaa :o mycket NAMMM!

2009-11-22 @ 20:29:59
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0