DANCE IN THE DUST

Jag har glömt att dela med mig av en fin liten nyhet till er finisar! Den 29 september så släppte Kill hannah sitt nya album "Wake up the sleepers" och oj vad fint och bra det är! Vet inte om så många av mina läsare lyssnar på Kill hannah, men jag kan berätta att det är ett väldigt fint band som kommer från Chicago som jag har lyssnat på i flera år. Deras cd "Until there's nothing left of us" är en av mina absoluta favoritskivor och jag har sett samt träffat dem två gånger, i Stockholm.

Nya skivan gästas av Benji Madden (Good Charlotte), Amanda Palmer (Dresden dolls) och Chibi (the birthday massacre). Låtar med dem fina personerna + finaste Kill hannah? Det kan ju inte bli så mycket bättre. Vill du lyssna på nya skivan så finns den på spotify och om du inte har spotify kan du säkert bläddra fram lite på myspace och youtube.



Kommentarer
Postat av: Karin - Avarquare

sv: hahah omg vad nice ^^ KING är grym ^^ hade gärna varit med på allsång på den låten. Någon borde anordna allsång på skansen i metalversion ;D

2009-11-09 @ 21:05:31
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0