BAD ROMANCE

♥ Kan lätt säga att det här är en av årets bästa singlar, om inte DEN bästa ♥

 

Kanske inte bara årets bästa heller? Årtiondets bästa? Mina öron har aldrig mått såhär bra!
Och ni måste hålla med om att Gaga är sjukligt het? Jag skulle göra vad som helst för att få
glida ner i en säng med henne. Jag har lyssnat igenom låten säkert fem gånger nu och den
blir fan bara bättre och bättre. Give me Stefani Joanne Angelina Germanotta and make her
my girlfriend, NOW! Och tack RedOne för att du skrivit/producerat ännu en världshit!


Kommentarer
Postat av: fellalallalla

skärpning! linda :/

2009-11-11 @ 02:14:23
Postat av: Josef

Du har helt rätt! bra låt ^^ Men jag vet inte ifall jag skulle våga hoppa i säng med henne =o Slår vad om att hon har nån riktig sjuk fetish =o Men förmodligen inte :p fast hon är het.

2009-11-11 @ 09:18:01
URL: http://noiretcouleur.blogg.se/
Postat av: Fritzl farsan

Den sög ju.

2009-11-14 @ 17:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0