AND NOW YOU'RE SCREAMING




Så vilka är Escape the fate?
Escape the fate består av medlemmarna Craig Mabbitt (vocals), Robert Ortiz (trummor), Max Green (bas, backup vocals) och Brian Money (gitarr). Bandet bildades i Nevada år 2004 och har sedan dess släppt 2 album - "Dying is your latest fashion" (2006) samt "This war is ours" (2008).

Pga drogproblem blev originalsångaren Ronnie Radke kickad ur bandet 2008 och efter detta blev han inblandad i en mordhärva och sitter nu i fängelse. Han beräknas att bli frisläppt den 15 december i år. Ronnie ersattes av den forne Blessthefall sångaren Crag Mabbitt (nuvarande sångaren) och de släppte snabbt sitt andra album.

Och varför skrev jag om just Escape the fate?
Många vet nog inte att dem är ett av mina absoluta favoritband och att jag, för ca ett år sedan, var helt totalbesatt av sångaren Craig Mabbitt. Jag hade en fetare kändiscrush på honom än vad många tjejer har på Robert Pattinson idag alltså - dvs scaaaary! Men han är verkligen en av de snyggaste, hetaste & sexigaste killarna jag vet, I can't help it! Kika bara i videon till the flood samt videon till 10 miles wide där nere - SO HOT!

"Dying is your latest fashion"
- Kanske det snyggaste omslaget ever!










Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

har aldrig riktigt fastnat för dem ;o kanske märkligt.



sv: ja dom är helt ok alltså :D och med priset!

ja men det håller jag med om ;) hehe

2009-11-18 @ 21:26:28
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Anonym

ronnie är 10 ggr bättre sångare. saknar honom!

2009-11-20 @ 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0