about you now

min blogg har blivit lite smått tråkig. förlåt så
hemskt mycket för det! men nu mot slutet av
terminen så finns det så mycket annat som
måste fixas och jag åker till gävle stup i kvarten,
så det finns inte jättemycket tid över till min lilla
fina blogg. inom de närmsta veckorna ska jag
iaf sätta mig ner och pilla ihop en ny design! vi
får se hur anorlunda den blir, men gärna väldigt
anorlunda (fast ändå stilren).

och by the way, alla hatar tydligen mig i helgen!
jag ska på begravning (av min fina vän sandra, som du alldeles för
ung) och vill helst inte sitta hemma ensam sedan. min pojkvän
dissar för att lana (liksom VAFAN?!) och min bästa vän dissar för
att umgås med sin kusin. mitt hjärta svider fan lite!

blir krogen med natascha och sen.. hamnar jag väl någonstans!

Kommentarer
Postat av: Lizzy

Men vilka dummingar :|

Edward <3

2009-05-07 @ 21:31:33
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0