the throwdown

jag anser att det är väldigt onödigt att åka in till skolan för att gå på EN lektion som
börjar klockan 12.05 och slutar 13.15.. eller hur? så istället tänker jag hyra filmen
som vi kikar på och se på den i helgen. får hoppas att den finns inne på hemmakväll
bara! har ni sett mary shelley's frankensteins monster, den från 1994? det är den
vi kikar på i alla fall och första delen av den som vi såg i torsdags var riktigt bra!

på lördag har några av mina vänner spelning på musikhuset i gävle. jag tycker
absolut att du kan "slösa bort" din kväll med att gå och kika!

band som ska spela:
ink stained promises
never ending december
as the end approach

vi ses där!


nom nom, älsklingspatrick!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi såg den filmen men den sög :P eller storyn var bra men allt var så sjukt dåligt gjort och hela filmen var fyllt med logiska fel x)

2009-05-14 @ 14:25:29
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0