the cracks in our foundation



här!

"dancing at discos
eating cheese on toast"


det är svårt att hålla sig på rätt sida. jag är frustrerad och irriterad och
ja.. jag är bara väldigt arg på mig själv!
livet går åt rätt håll samtidigt som det går åt fel håll?

tänker inte dränka er i min sjuka ångest dock.
tänkte istället berätta att det är 12 veckor kvar till sommarlovet.
och det är ju fint, en massa fint!
(just nu så känns sommaren dock väldigt långt borta)


jag har även lagt ut en deathstars cd till försäljning här!

Kommentarer
Postat av: Kalle Ek

12 veckor är ju ingenting. PEPPA SOM FAN!

Förresten, man ska inte vara ledsen. Var glad, det smittar :)

2009-03-24 @ 23:16:20
Postat av: Åsa

12 veckor till student! :):):)

2009-03-26 @ 10:57:58
URL: http://asajuntti.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Jag med <3

Ok! Lyckos dig!

Ska du på metaltown eller p&l då och se dom igen? :)

2009-03-27 @ 17:53:46
URL: http://herinfernalmajesty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0