karlar/pojkar/män/killar

mitt liv angående karlar, pojkar, män & killar


ivan
från det att jag var 5 till att jag var kanske 8 så var jag hopplöst förälskad i
min kusin ivan. jag träffade honom kanske en gång i veckan och försökte
alltid att vara så fin som möjligt. jag har inte träffat honom på några år nu
men det skulle nog kännas speciellt om vi sågs!

kristoffer - niclas - david - fredrik - robin - anders
jag vet inte om det var coolt eller töntigt, men jag bytte pojkvänner väldigt
ofta i lågstadiet och mellanstadiet. jag var aldrig singel och blev ofta
tillsammans med någon jag redan varit tillsammans med tre-fyra gånger.
min första pojkvän hette i alla fall kristoffer och vi blev tillsammans under
en utflykt till skogen i sexårs. när vi kom hem ville jag gifta mig och en vän
skulle viga oss. hon hade till och med en ring jag skulle få! när krille såg
ringen så dumpade han mig och jag fick ringen av min vän ändå. jag blev
inte ledsen.

fredrik
okej, han var en av de jag skrev om nyss också, men ändå lite speciell.
i sexan så var jag tillsammans med fredrik för andra gången. han var den
första pojkvän som jag faktiskt sov hos! vi åt popcorn och såg på film
(han satt i ena änden av soffan och jag i den andre) och sedan sov jag
på en madrass i hans rum. jag hade precis fått min mens och var
jätterädd att blöda igenom så jag låg vaken nästan hela natten. dagen
efter spelade vi dataspel och jag gav honom en kram och åkte hem. eller
nej, jag åkte nog till stallet. tydligen så var jag för feg enligt fredrik, så han
skickade en kompis att göra slut med mig (vem var det som var feg?)

adam & daniel
nu hoppar jag lite i historian här, men jag vet inte riktigt var jag ska
placera dem. de är i alla fall bröder och jag var tillsammans med dem
båda, med adam i tvåan och med daniel i fyran! daniel var två år äldre än
mig och sov hos mig varje helg. han var den första killen jag kysste och
ibland kan jag tänka på när vi brukade ligga på madrassen i mitt rum
och kyssas. när han dumpade mig så ställde jag mig upp i matsalen
och berättade hur daniel gillade att leka med mina dockor. han sa att jag
ljög och sen berättade jag även att han tyckte om att låna mina kläder.
daniel kunde inte stava till sitt eget namn, hade förmodligen någon
bokstavskombination, spelade fotboll och flyttade precis när vi gjort slut.
efter några år fick jag ett brev från honom där han bad om ursäkt för allt
dumt han gjorde innan han flyttade. han kunde fortfarande inte stava till
sitt eget namn..

rickard
var jag tillsammans med i sjuan. tom hade tjatat på mig en hel dag om
att jag skulle fråga chans. jag gillade honom inte ens, men gjorde det
ändå - för att få tyst på tom. senare på kvällen på ungdomsgården kom
tom fram till mig och berättade att rickard sagt ja. jag brydde mig inte
speciellt mycket. efter ca 4 veckor råkade jag kasta ett pingisracket i
huvudet på honom och då gjorde han slut. jag tror att han hatar mig än
idag. han var nog den första pojkvännen jag hade med bra musiksmak!

jacob
jag flyttade till hudiksvall när jag gick i sjuan. när jag hade bott
där i tre veckor så var karusellen igång igen och jag blev tillsammans
med den sötaste killen i klassen. han var medellång, blåögd och blond.
vi pussades på morgonen och pussades innan vi gick hem. ibland
försökte han trycka upp mig mot väggen och hångla med mig, men det
ville inte jag.. jag var inte redo för sånt än. i julklapp fick jag en nalle som
jag faktiskt fortfarande har kvar! ibland pratade vi i telefon och en dag
sa han att han älskade mig.
jag grät i flera timmar efter det telefonsamtalet .. av lycka!

anton L
sommarlovet mellan sjuan och åttan. dagen innan hade jag sett darin
i furuviksparken och just den här dagen skulle jag tälta med mina
tjejkompisar. på gården brevid tältade mina killkompisar och såklart
var jag kär i en av dem, anton lechnio. i tältet fanns även tre killar till -
adam, anton stattin & eric (vid det tillfället var anton stattin kär i mig
vilket jag inte fick reda på förrän några månader senare
). på natten
smög jag över till killarnas tält och hånglade med anton lechnio hela
natten. jag var otroligt kär men han pratade inte med mig på flera
månader efter vårt första hångel. han förstörde min tonårshjärna och
jag grät och stannade hemma från skolan i flera veckor. mamma
började tro att jag hade psykiska problem, och det hade jag väl också.
obotligt-kär-i-en-idiot-sjukan.

anton S
när jag gick i åttan blev jag tillsammans med mr stattin. jag hade varit
kär i honom av och till i flera år. hans hjärta hade brustit när jag hade
hånglat med hans vän i tältet brevid honom, men han förlät mig för det.
i två månader hånglade vi, klämde lite på varandra och såg på film.
jag trodde att jag skulle dö när han gjorde slut med mig. i några veckor
efter vår breakup så strulade vi dock hela tiden och det gjorde nog bara
mer ont än att bara sluta umgås.

edward
en kille jag hatat sedan jag gick i fyran blev helt plötsligt den finaste på
denna jord en dag bara. den dagen var när jag hade flyttat till iggesund
och det var sommarlovet mellan åttan och nian. vi blev tillsammans över
msn och spenderade sedan hela sommarlovet tillsammans. vi hånglade
jämt och ständigt och överallt. alla våra kompisar började bli irriterade på
oss men vi brydde oss inte. i fyra månader höll det.

niclas
när jag gick i nian så trodde jag att jag var stor nog att gå på gymnasiefest.
där träffade jag honom, han som var så snygg att mina knän skakade.
efter tio minuter på dansgolvet stod vi tätt intill varandra och sedan hände
det, han kysste mig! jag blev helt vild och galen och jag trodde att jag skulle
börja gråta. det kom till slut fram att han var min hemkunskapslärares son
(och detta gav mig till slut mvg i hemkunskap i slutbetyg) men jag brydde
mig inte. jag sov hos niclas hela tiden. vårt förhållande var intensivt men
smutsigt. han tvingade mig att göra saker jag inte ville och det skadade
mig som fan. jag har fortfarande problem med vissa saker pga honom.
efter tre veckor av intensivitet och en hel del animetittande så dumpade
jag honom. han skadade mig och jag började skära mig ofantligt mycket.

martin
det var när jag var som mest deprimerad och äcklig som jag hittade martin.
han kom som en räddande ängel som smekte mina sår och grät med mig.
jag skämdes inte över min kropp och med honom var jag säker, jag
älskade honom. jag vet inte varför, men jag var otrogen mot martin och efter
sex månader tog vårt förhållande slut som alltid varit så perfekt. efter det
var vi ganska on/off och var tillsammans en par tre gånger till och övergick
sedan till att bli bästisar. för ca en månad sedan skaffade han en ny
flickvän och nu vet jag inte vad vi är. jag vet inte ens om vi är vänner..

felix 1
sommaren 07. jag viste inte längre vem jag var eller hur man skulle beté
sig. jag var med nya killar varje kväll men hade aldrig sex med dom.
många gjorde mig rädd när jag sa nej. många gjorde mig ledsen. men
jag var säker på min sak.
under cityfesten träffade jag en kille jag pratat med i några månader på
lunarstorm/bdb/msn. han hette felix. när jag såg felix så dog allt. jag hade
aldrig känt såhär! jag kommer aldrig att glömma vår första kyss. efter
cityfesten pratade vi dock inte mer och jag åkte, totally heartbroken, hem
igen till iggesund. livet flöt på, jag var olycklig. felix hade gjort det klart
och tydligt att han inte ville ha mig. jag grät mycket veckorna efter
cityfesten 07.

felix 2
ca 1,5 år senare. jag och felix hade börjat snacka igen på msn osv och
vi får för oss att träffas. felix åker hit och det ena leder till det andra. alla
känslor som legat nertryckta i det innersta rummet i mitt hjärta flöt upp
till ytan och jag kände hur kär jag fortfarande var, överallt i hela kroppen.
den 6 januari blev vi tillsammans och jag kommer alltid att vara världens
lyckligaste kvinna när jag är med honom. även om något händer och vi
gör slut, kommer han alltid att vara den som gör mig lyckligast. han
kommer alltid att vara den jag älskar mest och den jag vill vara med.
och nu när jag har honom, tänker jag tamefan aldrig släppa taget.

(felix, jag älskar dig. på riktigt)

har du läst ända ner hit, grattis!



Kommentarer
Postat av: Anton

Världens kortaste blogginlägg! :D

2009-03-18 @ 22:36:51
URL: http://antonwestin.blogg.se/
Postat av: ROXY

vad sött sagt :> om felix, på rikgigt altså, har inte sagt det till min man än, men vet att det ej behövs :>

vad skall du göra för tatttoo då när du får tid? :D

2009-03-19 @ 18:58:07
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag kommer ihåg när du var tillsammans med Anders! Du gjorde slut för att han var elak mot mig <3

2009-03-19 @ 19:10:55
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: ROXY

ooh, sött med körsbär, tycker jag absolut, ganska stora eller lagom små? :)

skall du göra nått i helgen rar?

2009-03-20 @ 10:20:45
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: amanda

tack!

2009-03-22 @ 22:41:53
URL: http://astrandh.blogg.se/
Postat av: elin

jag läste allt!

2009-04-01 @ 09:18:15
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Emma W

I read it all! ;D :D puss på dig<3 ^^

2009-04-07 @ 16:40:19
Postat av: Emma W

I read it all! ;D <3 :D

2009-04-07 @ 16:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0