<3

ibland finns det bara så mycket jag vill berätta för dig och ja, jag kan nog verka lite stressad
och konstig. jag vill bara ha din uppmärksamhet, jag vill vara den som du jämt vill se på och
lyssna på. jag tänker på dig varje sekund av dygnets 24 timmar och när jag inte är vaken så
lovar jag att jag drömmer om dig.

du är den finaste personen i hela jävla världen, både på in- och utsidan.

det finns ingen i hela världen som kan ta mig ifrån dig, ingen! och jag hoppas att du vet det.
jag älskar dig så mycket att jag både blir rädd och lycklig på samma gång. ah, tänk om du
bara viste vad du gör med mig människa.

när du rör vid mig så bränner det i huden.
jag vill ha dig och kommer alltid att vilja ha dig.

jag kan stirra in i dina ögon i timmar. jag kan pilla med ditt hår ända tills det skaver på
mina fingrar. jag kan kyssa dig ända tills mina läppar blir svullna och ömma.

jag älskar dig


glöm aldrig det!












Kommentarer
Postat av: Anton

vad fint du skriver! :>

2009-06-21 @ 12:48:52
URL: http://antonwestin.blogg.se/
Postat av: ROXY

hej gumman :>

jag skall tyvärr ej till arvika, fick ej ledigt :< alla tar semester nu, så ingen kan hoppa in för mig. men hoppas du får de sjukt kul :D

:*:*

2009-06-24 @ 11:52:50
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0