i'm running around in circles, baby

Jag har blivit ganska slö på att blogga. Som sagt så tänker jag inte stressa
ihop total onödiga inlägg som jag inte ens har lust att publicera bara för att
lägga upp något varje dag utan jag lägger upp när jag känner att jag har
något nödvändigt att säga.

Har varit i skolan 3 av 5 dagar och imorgon lär då inte vara något problem
heller när jag börjar 12.05! Är stolt över mig själv och hoppas bara att jag
lyckas fullfölja detta och ha 0 frånvaro dagar fram till den 5 februari (så att
jag kanske kan smita iväg på Deathstars).

Kommentarer
Postat av: Vicke

det gör du rätt i, bloggen är inte allt här i livet

2009-01-22 @ 08:52:42
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0