smycken

idag har jag 3 smycken till försäljning
till ganska  billiga priser med tanke på
vilken tid de tog att göra dem.

det första är gjort av glaspärlor
lite gummitråd
en kulkedja
och några berlocker
(nyckel, lås, körsbär, ett band med texten "hope" och ett kors)
och tog en bra stund att göra
det är ca 17cm långt.

för denna vackra skapelse tar jag
90 :- inklusive frakt.



det här är nummer två.
en smal kulkedja och ett hänge med texten love.
fint nu till alla hjärtans dag.
det är ca 18 cm långt.

och kostar 40:- inklusive frakt.



sist men inte minst har vi nummer tre.
två smala läderband och ett dubbelt hjärthänge.
passar också fint till alla hjärtans dag.
det är ca 17 cm långt.

kostar 50:- inklusive frakt.



hör av er i en kommentar eller i ett mail
([email protected])
om ni är sugen på att inhandla.
det är först till kvarn som gäller!

alla smycken är gjorda av mig och det finns inget som är det andra likt!

Kommentarer
Postat av: Melina

Tack, vad glad jag blir :D

Haha, jag vet, det är helt sanslöst kul!

2009-02-08 @ 21:42:01
URL: http://melinawallman.blogg.se/
Postat av: frida

jag vill ha köpa love halsbandet : >

2009-02-08 @ 22:32:19
Postat av: miahmariah

Men gud så söta smycken du har gjort. Du är verkligen jätteduktig.

Jodå det var kul att vara statist. De första gångerna hade jag inga repliker och då var jag där från 8-18 och fick 300 kr för hela dagen.

När jag började få repliker så fick jag 500 kr per scen. dessutom fick jag gå hem när de scenerna var klara så man stannade inte hela dagen då. Och då blev man även sminkad och fick hänga med skådisarna. Så det är lite skillnad.



Ja, vem vet. Nån gång kanske lusten kommer tillbaka.he,he.

Just nu är det skriva som gäller och så jobbar jag halvtid som personlig assistent. Men jag har tänkt mig annat i framtiden. förhoppningsvis.



Hoppas att du har haft en bra kväll.

kram

2009-02-08 @ 23:13:13
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0