it's like that

(har inte varit hemma i helgen
och därför har jag svarat på en massa kommentarer idag)


i fredags åkte jag till felix och hade det allmänt mysigt.
kikade tv och jag var bara så glad över att ha hans armar runt mig.

alla hjärtans dag - åh!
när klockan var 00.20,
alltså när det varit alla hjärtans dag i 20 minuter
så kommer han in med världens vackraste blommor.
tre röda rosor ♥














jag är så himla kär i honom så jag ryser av välbehag
varje gång jag tänker på honom.
och varje gång han tittar mot mig och ler
så känner jag
att det är precis såhär det ska vara!


sedan var vi iväg och badade bubbelpool på badhuset
och käkade fin middag hemma hos honom.
på kvällen såg vi melodifestivalen.

imorgon har vi officiell premiär på vår pjäs "glöm mig inte"
12.00 för glada hudik / ES07a och
13.00 för resterande klasser på bromangymnasiet.

OCH TACK FÖR ALLA KOMMENTARER!

vill hälsa alla nya läsare välkommna
och fan vad glad jag blir för varje ny besökare
och varenda kommentar jag får!
PUSS!

hur var er alla hjärtans dag? hoppas att den var lovely!



det här lyssnar jag på idag



Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hejsan. Det låter som att du har haft en jättemysig helg. Och vilken kille som kommer med vackra blommor. Förstår att du är lycklig.



Hoppas att det går bra med pjäsen idag. Tänker på dig

kram

2009-02-16 @ 13:58:50
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0