DEN DU BIST VAS DU IST

Ja, nu har julafton varit. Lite nyfiken på vad ni alla fick för fint, så vad fick ni i julklapp?

Jag roffade hem lite mer än 3500 kr, nyaste rammstein skivan (tack felix ), en svart velourdress, påslakan/örngott, presentkort på H&M, parfymer, smink, en stor flyttkartong full med saker som man behöver när man ska flytta hemifrån osv. Jag är i alla fall väldigt nöjd med allt jag fick - möjligtvis inte fullt lika nöjd med dagen, men jag tänker inte precis gå in på detaljer. Felix blev i alla fall glad av winnerbäck dvd'n som jag hade köpt till honom, lite komiskt att vi både hade köpt musikrelaterade saker till varandra hahah.

I förrgår så fyllde min allra bästa vän Elin 18 år, en dag som jag har väntat på nu i 10 månader - ända sedan jag fyllde 18. Krogen kommer att bli fulländad nu, nu när jag äntligen får gå ut med min älskade. Så ikväll har vi dragit ihop ett tjejgäng som ska käka hemma hos födelsedagsbarnet, förfesta och sedan bege oss mot trevåningars-krog med rockvåning, chillvåning och clubvåning och slå klackarna i taket! Hör ni inte av mig imorgon så vet ni varför, jag har bosatt mig inne på toaletten! Eller så ligger jag ute på någon gata och sover i snön, hahah.

Hoppas att ni hade en riktigt trevlig & mysig julafton!


Kommentarer
Postat av: Fiski

ååh, så awesome! jag håller på att längta ihjäl mig tills jag blir 18 xD



svar: det känns som att det borde passa dig. photoshoppa på och visa sen? :D

2009-12-26 @ 12:07:55
URL: http://technophobia.blogg.se/
Postat av: Avarquare

ÅÅH awsome med så mycket pengar :D:D (Y)

2009-12-26 @ 13:59:38
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åh, en riktigt fräsch bild! Haha den var ganska rolig :)

2009-12-27 @ 00:06:46
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0