neonland/E18

hösten närmar sig med stormsteg och det blir både kallare ute och mörkare på kvällarna.
 min absoluta årstid är ju såklart sommaren och nu när den börjar glida oss ur händerna,
så kanske man kan minnas det fina vi hade i alla fall. därför slänger jag upp lite fina bilder
från 08's festivalsommar! (eftersom att ni redan sett dem från i år)




jag, elin & martin åkte till hultsfred. där förtärde vi fina och goda drycker!



vi gick och träffade simple plan. jättegulliga var dem! men man fick inte
knäppa kort därinne. lite uselt tyckte vi.. men autografer fick jag. som jag
senare tappade bort under paramore konserten  :(




vi träffade arch enemy som tyckte om att visa hur metal dem var!



träffade även sångerskan angela, som ville ta bild tillsammans med mig.



vi träffade paramore.



och söta sågerskan hayley :3
(observera den söta lilla sjöjungfru-tröjan hon har)



vi såg raised fist och skakade hand med sångaren efteråt.



vi åkte iväg till arvika och jobbade som städare. alla jobbade dock inte!



vi såg hardcore superstar och dansade till we don't celebrate sundays.



och vi såg deathstars och jag grät som ett litet barn. cat och whippie var porr,
vilket vi hade förväntat oss. sjukt underbart var det!


Kommentarer
Postat av: emelie :)

tackar så hemskt mycket :)

2009-08-18 @ 22:09:25
URL: http://emwachenfeldt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Alltid kul att plocka kantareller, tyvärr så äter inte jag kantareller, men mer får ju min sambo och barnen äta =)

2009-08-19 @ 08:19:57
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: SANIBO

men så gääälet nice va!

2009-08-19 @ 18:23:39
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0