vilka ha varit/är våra största idoler?

vi har ett gemensamt favoritband och det har vi haft ett bra tag nu. självklart pratar vi om bandet
på bilden ovan, my chemical romance. tillsammans var vi på deras första sverigekonsert
(the black parade tour) som hölls på arenan i stockholm. mcr kommer att vara ett av de banden
som vi inte kommer att sluta lyssna på i första taget. vi vet att det finns fler som oss,
äkta och stolta mcrfans.

ett nyupptäckt band du inte får missa:

linda: ett band som jag inte alls har lyssnat på länge och som jag verkligen tycker att ni borde
lyssna in er på är bloodsimple. för inte allt för längesedan skickade min vän martin låtar av dem
och jag fastnade på en gång.



elin: cat power! jag säger bara - lyssna! du kommer inte att ångra dig. hörde hon första gången
när jag lyssnade igenom sountracket till filmen juno. började lyssna mer och mer och jag föll
pladask. det kommer ni också att göra!




musik ni måste lyssna på innan ni dör

august burns red
crystal castles
i killed the prom queen
klaxons
all shall perish
horse the band
mindless self indulgence
murderdolls

Kommentarer
Postat av: Mmm

Murderdolls på ett hörn där ;D det gillar vi!

2009-08-09 @ 23:15:34
Postat av: ROXY

tack gumman :> jag har tatueringar överallt, har du sett den på magen då? :>

blir det waY out west?

2009-08-10 @ 11:28:05
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Jonathan

August Burns Red, IKTPQ och All Shall Perish, det är grejer det! keep it up! D:

2009-08-11 @ 13:01:44
URL: http://walkthewaves.blogg.se/
Postat av: MARIA

hej.

hur gör du dina tröjor? gör du trycket själv?

kan man beställa?

2009-08-11 @ 16:08:19
URL: http://mamzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0