intresse

jag har, som väldigt många andra, otroligt många intressen. jag har dock
alltid haft ett intresse som varit lite större än alla andra.

jag har alltid varit sjukligt besatt av vampyrer och allt som har med dem
att göra. just nu känns just vampyrämnet otroligt "hypat" pga twilight hit och
edward dit vilket känns lite tråkigt. förr var det åtminstone lite underground
och jag kände faktiskt ingen som var lika besatt som mig (vilket iofs också
var relativt tråkigt).

nu vet jag väldigt många som är helt besatta av twilight men ändå bara en
person som verkar vara lika intresserad av vampyrer som jag är. hon går
faktiskt i min klass, vilket är lite komiskt! känns skönt att kunna disskutera
diverse filmer/böcker/serier med henne ibland.

finns det någon där ute som är lika sjukligt besatt som mig?

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, jag var förut. För 4-5 år sedan. Men då var det p.g.a. The Vampire Chronicles. Böckerna som En vampyrs bekännelse & Queen of the damned är baserade på. Fast det finns 10 stplus några spin-offs. Sjukt bra, läs dem om du inte gjort det! Slår Twilight-barnböckerna med hästlängder ;)

2009-04-24 @ 18:00:50
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0