10 favoriter

mina 10 absoluta favoritvampyrer of all times!
utan någon speciell ordning!


(tillhör föregående inlägg lite smått)




jeanette voerman
(karaktär i spelet vampire: masquerade the bloodlines)



lestat de lioncourt
(spelad av stuart townsend i filmen queen of the damned)

edward cullen
(spelad av robert pattinson i filmen twilight)



jesse reeves
(spelad av marguerite moreau i filmen queen of the damned)



bill compton
(spelad av stephen moyer i serien true blood)



jasper hale / cullen
(spelad av jackson rathbone i filmen twilight)



count dracula
(spelad av richard roxburgh i filmen van helsing)



marius de romanus

(spelad av vincent perez i filmen queen of the damned)



louis de pointe du lac
(spelad av brad pitt i filmen interview with the vampire)



alucard
(karaktär i animeserien / mangaböckerna hellsing)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oh, Edward! :) Och han i Van Helsing är grym.

2009-04-23 @ 22:47:55
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jaa, sucks att vara illamående kära bloggbästis!!! Igår var jag det igen... det var hemskt... jag spydde som en galning :( Tänk om jag har vinterkräksjukan fast försenad????



SÅÅÅ MYCKET VAMPYRER!!!! Min favorit är Nostradamus spelad av Klaus Kinski! Han är ace!! ;)



: :

2009-04-25 @ 21:22:25
URL: http://papernotes.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Åh, jag har alltid haft en liten crush på vampyrer :D

2009-04-28 @ 22:08:49
URL: http://muzicforlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag har tagit mig friheten att göra en egen namnlista för att hjälpa till med att få hit Little Ashes filmen till Sverige (där Robert Pattinson är en av rollerna). Så snälla, skriv ditt namn på denna listan;

http://www.namnlista.se/little-ashes-till-sverige

Om du dessutom har en twilightrelaterad blogg/har kompisar som gillar twilight eller helt enkelt har snälla kompisar som kan skriva på, så fråga runt överallt och lägg gärna in listan på din blogg/någon annanstans så att andra personer också kan skriva på! :)



Hoppas verkligen att vi får se filmen här i Sverige!

lovisao.blogg.se/twilight

2009-04-29 @ 13:35:25
Postat av: Fredrika

åååh Anne Rice's vampyrkrönikor är MAAAGISKA.

shet, längesedan jag såg Van Helsing :O

ååh Hugh Jackman har nuddat min ryygg! xD (fredd goes a little bit too excited about that fact..!)

2009-09-28 @ 20:48:03
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0