an open wound without the gauze

Nu är den nya bannern/headern uppe. Lite slarvigt gjort och så, men jag
hoppas att ni gillar den! Lämna gärna en kommentar eller två om vad
ni tycker om den och så.
-
Vad tycker ni om sångar bytet i escape the fate? när ronnie först
blev kickad så ville jag bara sparka hejvilt omkring mig och skrika åt
grabbarna "MEN ÄR NI DUMMA I HUVUDET ELLER?!" eftersom att jag
ansåg att de inte skulle vara någonting utan honom. nu när jag har hört
första singeln, the flood, från deras senaste album "this war is ours"
som släpps den 21 oktober, så har jag ändrat mig totalt. killarna har nu
roffat åt sig craig mabbitt, föredetta sångare i blessthefall, och detta är
helt UNDERBART. hans röst och deras musik - det är så att jag vill
gråta av absolut lycka - efter EN låt!

jag hade fel, jävligt fel..
och fan i helvete vad glad jag är för det!
jag säger bara - lyssna & njut .. och gråt för att det är så underbart!

♥ dagens

escape the fate - the flood



puss ♥

Kommentarer
Postat av: sanibo

Ny header! wosh, jag trodde jag hade kommit fel först ;D ruskigt snygg!

2008-09-20 @ 01:26:28
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Milena

Håller helt med dig om allting i texten!

Fast jag är fortfarabnde smått ledsen på ETF.. Skulle sett dem förra året i London men de jävlarna ställde in för de fick inte komma in i landet.. xD

2008-09-20 @ 09:57:37
URL: http://getfamous.blogg.se/
Postat av: Kalle

Tyvärr Linda nu måste jag säga emot dig lite. Jag tycker att det är ett rent slöseri att låta craig sjunga i wannbe glam/sleaze/post-hardcore/rock gänget ETF. Okej, vissa låtar gör de bra, med ronnie, för han passar in i deras musik men det gör inte craig. imo. han ska göra musik som i blessthefall. och för att nämna lite mer dåligheter så hans nya band (the word alive) känns lite väl blessthefall-ripoff. äh!

Craig ska sjunga i blessthefall, så kommer det alltid att vara. :)

2008-09-20 @ 10:09:18
Postat av: Kalle, igen...

okej, nu har jag lyssnat lite på låten och jag vill att du ska veta att jag tycker inte det lät skitilla.:)

2008-09-20 @ 10:11:16
Postat av: linda

sv kalle: craig var ju perfekt i blessthefall - det håller jag med om! skulle ha vela sett dom innan craig blev kickad :/ haha, det där med wannabe sleaze/glam håller jag med om, det är lite pinsamt. men det speglas inte så jääävla mycket i musiken. mer i utseendet. aja, du har en poäng, det har du! men jag älskar det anyway :) haha

2008-09-20 @ 11:04:31
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: ida

Förändringar är bra, dethär kan bli bra!

2008-09-20 @ 13:01:04
URL: http://fourminutes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice!

Håller med Kalle lite men the flood var ruskigt bra, fast blessthefall är typ wannabeemo så det jämnar ut sig xD <3

2008-09-20 @ 14:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0