bloggerskor & favoritbloggar

nu för tiden så pratar de flesta bloggare dåligt om tex  blondinbella, KENZA eller
Stina-Lee. Personligen så har jag absolut ingenting emot dessa personer,
snarare tvärtom! Vissa gånger så kan jag väl anse att Bella är ganska blåst,
som när hon klankar ner på sin sambo för att han är norrlänning osv - men vi
alla är nog ganska blåsta from time to time. Kenza ser jag fifanimig upp till och
hon är en av de mest perfekta kvinnor jag någonsin sett. Allting på den
människan är vackert och hennes kroppsform är helt perfekt. Dessutom så
bloggar hon mycket intressant och jag följer hennes blogg slaviskt.

         favoritbloggar just nu
         lisa är bara så jävla fin och hon har vidrigt bra musiksmak
         åh, what can I say?  bloggar intressant om vidrigt bra musik
         han är så fin och han skriver så bra. jag blir glad varje gång han
         skrivit ett nytt inlägg. puss på dig!

         puss ♥

dagens

prodigy - breathe



Kommentarer
Postat av: sofia

snyggg blogg ! :O :D

2008-09-25 @ 10:24:08
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad gulligt snäll du e!

2008-09-25 @ 20:36:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0