awaken the dreamers

Jag känner på mig att en rad med sjukhusbesök står på min lista igen. Troligtvis
så har jag drabbats av något så vanligt som riktigt besvärlig jävla ögon-migrän.
Vissa dagar har jag så ont att jag knappt vet var jag ska ta vägen! Och vissa dagar
så funkar inte mina Diclofenac T Ratiopharm som jag köpt för 44:- på apoteket.
Dessa dagar så behöver jag något starkare och dessa sjukhusbesök ska väl få
läkarna att inse att det.

Nu ska jag försöka att göra det mesta av alla läxor jag har till den här veckan så
att jag kanske kan få kika på lite tv ikväll i lugn och ro.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men fy för ögonen då :/

sv: åh så var det ju ja! shit vad kul :)

2008-09-30 @ 19:43:35
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackare, krya på dig! :*

2008-09-30 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0