harusaki sentimental

Eftersom att det varken finns tillräckligt med tid eller ork så kommer jag kanske inte
längre att göra dagliga uppdateringar. Jag säger inte att jag inte kommer att göra det
heller iofs. Men jag hoppas att ni fortsätter att läsa och kommentera, för jag älskar
när jag får kommentarer och sånt och ni ska bara veta hur mycket jag uppskattar det!

Med detta inlägg menar jag absolut inte att jag tänker lägga ner eller något sånt, utan
jag menar mer att jag kanske uppdaterar lite mer sällan - men att inläggen har lite mer
av värde i dem. Jag skriver när jag verkligen har något att skriva :)

The only thing running through my mind at this moment:
Att jag vill förlänga håret, köpa lösögonfrans lim och gå ner i vikt. Gå ner VÄLDIGT
MYCKET i vikt. Om jag berättade hur mycket jag väger så skulle nog vissa tappa
hakan om jag ska vara ärlig. Sen struntar jag i vad alla säger, jag vill gå ner i vikt. Jag
vet att jag kommer att känna mig mycket tryggare i mig själv om jag får göra det. Så
istället för att stjälpa mig så kan ni väl stötta mig, pls? Tack

bra musik just idag:

THE TOUGH ALLIANCE - KOKA KOLA VEINS

THE TOUGH ALLIANCE - HOLIDAY

puss ♥



hittade en nalle idag som jag fick av en pojkvän jag hade i sjuan

jättegulligt, visst då?

Kommentarer
Postat av: MANGO

du är inte ensam om att gå ner i vikt, många blir helt ehhh när jag säger att jag vill gå ner hmm.

löshår vill jag oxå testa!



puss på tta <3

2008-10-18 @ 00:09:07
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: pd

åh the tough alliance, så skadat bra.

2008-10-18 @ 11:03:29
URL: http://pd.blogg.se/
Postat av: marie

naw, gullig bamse! :D

2008-10-23 @ 13:39:12
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0