dead memories

Ni får ursäkta min inaktivitet ikväll men jag har haft fullt upp med att umgås med Martin
och med att plugga. Har en massa skit att göra den här veckan, då jag planerat att
inte plugga något what so ever den här helgen. Det finns inte så mycket att skriva om
den här dagen heller om jag ska vara ärlig. Jag har legat i sängen med huvudvärk, sett
på drömkåken, ätit nudlar och pluggat historia.

Imorgon har jag historiaprov och så slutar jag klockan fyra. Det känns inte så jävla bra
faktiskt, men jag får försöka klara det!

Vad har ni gjort idag?

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Fritzl the bög

Är hemma och hostar sönder halsen och försöker bli frisk tills imorgon :P

Städa och plugga ska jag göra.

Kul det låter va xD

2008-10-02 @ 09:38:53
Postat av: linda

sv till fritzl: stackare! jag ligger hemma fortfarande med trasigt huvud :< kommer imorgon dock! efter tio någon gång. har läkartid vid 10

2008-10-02 @ 11:48:45
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0