such a beautiful lie to believe in

Jag städade hela kvällen igår och det känns så underbart att sitta
här i mitt nystädade rum! Luktar till och med gott här nu!

Efter skolan så kilade jag och Carolin hem till Emelie för att fika lite.
Otroligt trevligt och två koppar kaffe, 2,5 kakor och 2 ciggaretter gick
åt. Något som bör göras om snarast!

Sen så kan jag ju passa på att berätta att min man har varit otrogen.
Dvs, Pete Wentz har fått bebbbbe med Ashlee Simpson nu. Bebben
ska heta Bronx Mowgli Wentz - hur retard är inte det?

Jag hatar dig för att du var otrogen mot mig Pete.. Och att du döpte
bebisjäveln till Mowgli? Du har allvarliga problem, get some help :c




Pete <3 Ashlee

Kommentarer
Postat av: Fritzl the bög

Aschlee Simpson, why? xD

Garvar fortfarande åt "Utbuad-videon" på henne " youtube xD

2008-11-24 @ 20:19:26
Postat av: elin

HUR ÄCKLIG ÄR INTE HON PÅ EN SKALA?!

(och mowgli? wtf!) XD

2008-11-26 @ 19:29:13
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0