i carry my crucifix under my death list

Vill jättegärna veta vad ni tyckte om min sång, så kommentera gärna!
Känns helt lugnt att jag la ut det och ja, så hemskt kanske det inte var?
Gud jag vet inte. Hoppas inte att någon fick tinnitus eller något iaf!



Är ni intresserade av vad idolerna ska sjunga imorgon så hade jag
tänkt berätta det för er nu. De sjunger alltså 2 låtar var och de ska
båda två handla om temat kärlek.

Kevin: If tomorrow never comes & In the shaddows
Johan: I'll stand by you & Friday I'm in love
Robin B: Let me entertain you & Fields of gold
Anna: Simply the best & Over the rainbow
Alice: Because of you & Crazy in love

Faktum:

Johan kommer att totalt slakta den fina the cure låten, som han gör
med precis alla andra bra låtar han sjungit (viva la vida osv).
Alice kommer att bli totalälskad och jag kommer att sitta ute i stugan
och kräkas för att jag avskyr henne så himla mycket.
Kevin kommer att vara bäst, som alltid.

Dagens ♥

The Rasmus - Living in a world without you


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Håller verkligen med dig! Kommer ge allt för att komma längre.

2008-11-20 @ 19:58:05
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0