idolfinal 2008




4 gratisbiljetter av tv4 (tack så mycket) och 3 idolpeppade
kompisar, tillsammans i globen för att se världens största
idolofinal någonsin. En upplevelse för livet som jag sent
kommer att glömma.

Jag har aldrig tyckt särskilt bra om Alice men jag erkänner
att hon sjöng vinnarlåten "With every bit of me" snäppet
bättre än Kevin. Allt annat var dock dynga, seriöst.

Rätt person (av de två finalisterna) vann helt enkelt och
grattis Kevin Borg, vinnaren av idol 2008! Hade jag fått välja
så hade nog antingen Robin E, Lars eller Robin B vunnit
(Inget illa emot tjejerna, haha).

När ni andra såg på reklam så fick vi i globen kika när Johan
Palm, Robin E, Robin B och Anna uppträdde. Vi fick även se
när hela globen buade ut Katrin Zytomierska när hon klev upp
på scenen. Roligt, förvånande och absolut sjukt underbart!

Kvällens:

Höjdpunkt - DARIN ZANYAR! Jag grät som ett barn!
Roligaste ögonblick - När hela globen buade ut Katrin Zytomierska
Surprise - Samma där
Sämsta - Alice Svensson när hon sjöng "So what"
Fulaste - Sibels konstiga klänning
Bästa - Darin och Danny, haha
Snyggaste - DarinDarinDarinDarin
Mysigaste - il divo, såklart

(Märks inte alls att jag var upp över öronen förälskad i Darin förr va?)


Tack anton, elin och martin för att ni ville följa med mig!
En kväll som jag sent kommer att glömma..






Globen såg så litet ut när man var där, men inte på bild!

Kommentarer
Postat av: Martin

Tack! 3 idolpeppande? :D vi var väl fyra maha, eller menaru anton, mig och elin kanske ^^

2008-12-15 @ 18:23:19
Postat av: Jenny

Jag tycker det var rätt att Kevin vann :)

2008-12-15 @ 19:38:14
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/
Postat av: jonathan

sv: awww babe! ja, det sög hårdast. + att vi hann ses så kort. men ofta du hade huvudvärk och feber utan att säga något! jag som drog runt er på värsta långa meningslösa promenaden haha :( känner mig lite elak nu, det var ju så svinkallt och allt.



saknar dig lindis!<3

2008-12-15 @ 20:02:52
URL: http://iamjohnlocke.blogg.se/
Postat av: jonathan

sv: det var det! hihohihioho vet inte, men snart måste det bli :>

2008-12-16 @ 12:50:21
URL: http://iamjohnlocke.blogg.se/
Postat av: woz

ALICE ÄGDE FINALEN!

2008-12-27 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0