oh can't you see, holding on to my heart I bleed the taste of life

Jag är duktig för jag har gymmat i en timme idag.
Och jag har fnissat i skolan och suttit kvar fast jag slutat
och ätit bulle med kladd på och sen fnissat lite mer.

Jag ångrar bullen, för jag vill bli smal. Gå ner minst
10 kg, eftersom att jag är en mänsklig ångvält för tillfället.

Snälla tomten
, i julklapp så önskar jag mig en väldigt
smal mage. Ta gärna bort några kilo från armarna
och låren med. Om du gör det så ska jag börja tro på
dig igen, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Daniel

men ibland måste man ju få unna sej lite gött!!

2008-12-08 @ 20:34:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Antionetta

Fin blogg du har.... Coolt med tt ha sitt namn som signatur i hörnan på varje inlägg. Ha det gött och hoppas du får mer besökare...

2008-12-08 @ 20:57:51
URL: http://antionettasofia.blogg.se/
Postat av: T

haha, ja ni pumpa ju på hårt på gymmet :D

2008-12-08 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0