wind in the wires

Patrick Denny Apps.. den tjugofem årige mannen som stulit mitt hjärta för all framtid.
Han är människan som funnits inristad i min kropp i snart fyra år och han som får
mig att lysa upp av lycka varenda gång jag hör hans röst. Jag har älskat honom
från den dagen då jag hörde honom för första gången och jag lovar att jag alltid
kommer att älska honom som då!

jag pratar så klart om den engelske sångaren Patrick Wolf!
den första låten jag hörde (fick den sänd till mig av en skånsk kompis) var the
childcatcher från albumet lycantrophy. sedan dess har han släppt två till album
och håller just nu på med det fjärde som ska komma under våren 2009.

han är min bisexuelle älskare
personen som jag älskar med varje dag
öronorgasm

jag älskar dig så äckligt vidrigt mycket!
du är universums vackraste varelse..

"your lips speak a joy
but your eyes tell a sorrow"


Patrick Wolf - Wind In The Wires
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0