fika

mysig dag i skolan med teater 2or och 3or. jag gillar treorna måste jag erkänna.
efter skolan städade jag lite och sedan for jag och mamma iväg och fikade på café.
måste då säga att min mamma är en av de bästa, och jag älskar verkligen henne
jättemycket! tror inte att de finns så många som har samma band med sin mamma
som jag har. hon är ganska ung och känns mer som en syster än en förälder.
jag älskar henne i alla fall, mest av alla!

jag peppar stockholmsresan på fredag. finns det någon som vet någon bra/billig
secondhand butik i centrala stockholm? vi har bara någon timme på oss för
shopping, så jag vill gärna veta om ni vet något bra ställe!

musiktips lite senare idag! håll ut :)

Kommentarer
Postat av: sanibo

sv: Thanks sweet :)

2008-08-26 @ 16:46:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: absolut :)

2008-08-26 @ 17:29:53
Postat av: Lina

Emmaus på Götgatan. Där har du AA , Monki , Weekday , Blammo osvosv också :)

2008-08-27 @ 09:16:03
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0