det snurrar i min skalle

okej, jag har inte så jättemycket för sånna där rena modebloggar, det har jag verkligen inte. men idag ska ni faktiskt få veta en sak, värsta hemlisen! jag tänker lägga upp de 5 tröjor jag vill ha ALLRA MEST just nu. men missförstå mig inte, det har faktiskt med musik att göra ;)

                            

visst hade jag rätt? haha, köp dessa till mig och jag blir din förevigt! http://www.drella.com

just nu sitter jag och "njuter" av en odör av surströmming som fyller hela mitt rum. vet ej om det är något som gått snett på pappersbruket eller om det verkligen är  någon smart idiot som käkar surströmming på riktigt.

idag lyssnar jag på engelska hagnesta hill, snook och eskju divine.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh Familjen tröjjan skulle inte sitta fel. Jag tänkte köpa en sådan när han supportade Kent här i Gävle, men det enda jag hade råd med var en tändare. Som jag såklart har tappat bort. Den var jättefin...

2008-08-20 @ 16:02:19
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/
Postat av: världens bästa joel

snygga tröjor lolz, köp några åt mig med eheh! x)

2008-08-21 @ 15:38:20
Postat av: anton

Jag kan göra en "det snurrar i min skalle"-tshirt åt dig :D

2008-08-21 @ 17:24:46
Postat av: elin

langa maskinen tishan srsly! <3

2008-08-21 @ 19:34:50
Postat av: maddi

haha jag har en afasi&filthy, fast min är vit:>

2008-08-21 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0